Co je to Safe Online Reputation?
Safe Online Reputation je nezávislý modul zákaznického hodnocení, který sbírá, analyzuje a zveřejňuje komentáře a hodnocení.
Jak Safe Online Reputation funguje:
- Systém odešle zákazníkovi email s žádostí o hodnocení. Každá firma má nastaveno odesílání k určitému statusu objednávky (odesláno, zaplaceno, doručeno atd.).
- Zákazník obdrží dotazník, jehož prostřednictvím ohodnotí nabízená kritéria.
- Systém hodnocení zanalyzuje a připočítá ho do indexu důvěryhodnosti.
- Pozitivní hodnocení se zveřejní ihned, na zveřejnění negativního komentáře máte 7 dní na nahlášení neoprávněného hodnocení, spamu, reklamy či vulgarismu.
- Každý klient má k dispozici systémový backoffice – v tomto zázemí lze pracovat s hodnocením (viz bod 4), či vytvořit podrobnou statistiku výsledků.

Responzivní design na našich stránkách

Jak jsou zveřejněny výsledky hodnocení
Na Vašich internetových stránkách je umístěn tzn. widget, který je trvale spojen s databází, ukazující aktuální výsledky hodnocení. Přes něj se kliknutím dostanete na stránku rozšířených výsledků, na které najdete všechna hodnocení s komentáři.
Spravovat hodnocení můžete v našem systému, který je součástí každého modulu.
CO JE TO SAFE ONLINE REPUTATION?
Jak funguje připojení
Připojení funguje na základě implementace API kódu do kódu Vašich internetových stránek. Veškeré potřebné údaje Vám pošleme emailem a celková doba zapojení je přibližně 30 minut.
Připojení je tedy opravdu rychlé a jednoduché!
Pokud nemáte vlastního programátora, poskytneme Vám technickou podporu a pomoc při implementaci.


Výhody užívání Safe Online Reputation
Widget na Vaší webové stránce s aktuálním zobrazením výsledků
Zvýšení spolehlivosti Vašeho podnikání díky doporučení zákazníků/klientů, kteří již uskutečnili nákup
Zhodnocení silných a slabých stránek Vašeho podnikání z pohledu zákazníkůOchrana proti neoprávněnému hodnoceníZvýšení prodeje a konverzeResponsivní designSocial Marketing prostřednictvím doporučení na Facebooku a Twitteru
Jedinou informací, kterou náš systém potřebuje pro odesílání hodnocení je email Vašich klientů. Informace o ceně a složení nákupu nesbíráme! Ochrana osobních údajů.
Naše priority
Nejdůležitější je pro nás NEZÁVISLOST!
Nikdo z našich klientů nemůže hodnocení ovlivňovat. Snažíme se tak ukázat pravdivou hodnotu našich klientů. Zároveň Vám můžeme zaručit, že nejsme nijak vázáni na kteroukoli jinou českou společnost. Nezávislost tak chápeme i směrem k našim klientům.
Společnostem nabízíme OCHRANU!
Našim klientům zaručujeme ochranu proti neodůvodněnému hodnocení. Poté, co obdrží negativní hodnocení, má klient 7 dní na vyřešení problému, než se komentář zveřejní. Může tak nahlásit spam, reklamu, vulgarismus, či neoprávněné hodnocení. Během tohoto časové období může klient se svým zákazníkem vyřešit problém, a pokud nám prokáže jeho vyřešení, komentář smažeme.
Neschraňujeme ŽÁDNÉ ÚDAJE!
Modul zákaznického hodnocení funguje na bázi API kódu, díky kterému si může klient sám zvolit, jaké informace s námi bude sdílet. Minimální informací je email zákazníka. Neschraňujeme tedy žádné osobní informace o zákaznících ani informace o objednávkách či tržbách klienta.
Zakládáme si na INDIVIDUÁLNÍM PŘÍSTUPU!
Ke každému našemu klientovi přistupujeme jako k jednotlivci, proto v současné době vytváříme widgety „na míru“. Nabízíme také možnost změnit kritéria hodnocení podle toho, co je pro našeho klienta nejdůležitější.
hodnocení
důvěryhodnosti
"Užasná komunikace byla jsem velmi spokojená s přístupem kdyby tohle fungovalo vsude jako u vás dekuji."
Hodnocení našeho klienta ePojisteni.cz