Příběh společnosti Safe Online Reputation

Příběh společnosti Safe Shopping s.r.o.
© iceteaimagesf - Fotolia.com

Na počátku všeho stály jedny zkažené narozeniny a špatná zkušenost s nakupováním na internetu. Dárek, který byl objednán přes e-shop, nikdy nedorazil.

Nabídla se tedy otázka – jak tomu předejít? Nebo ještě lépe – jak tomu zabránit?

Zrodil se nápad - vytvořit projekt, který by pomohl zákazníkům na internetu (i mimo něj) vyhledat jen firmy, u kterých lze nakupovat bez obav. Modul zákaznického hodnocení, jehož prostřednictvím si zákazníci budou moci předávat zkušenosti o reálných službách. Produkt, který zároveň pomůže firmám zlepšit služby a svou online reputaci.

A tak vznikl Safe Online Reputation – nezávislý modul zákaznického hodnocení.

Filozofie

Filozofie a obchod naší společnosti jsou postaveny na nezávislosti a dobrých vztazích s klienty, zákazníky, ale také s naší konkurencí.

  • Nikdo z našich klientů nemůže hodnocení ovlivňovat. Snažíme se tak ukázat pravdivou hodnotu našich klientů.
  • Neschraňujeme žádné osobní údaje. K dispozici nám je pouze email každého zákazníka.
  • Dbáme na individuální přístup. Bude-li Váš komentař nahlášen jako neoprávněný, každý z našich pracovníků
    k Vám bude přistupovat jako k jedinci, nikoli jako k jednomu zákazníkovi z mnoha.

Naše mise

Jdeme si za naším cílem, že modul zákaznického hodnocení Safe Online Reputation bude fungovat jako pomyslné razítko důvěryhodnosti našich klientů.

Zaměřujeme se na budoucnost, ve které vidíme internetový český trh jako bezpečné místo pro nakupování.

Našimi klienty jsou provozovatelé e-shopů a internetových služeb, kteří se nebojí zákaznického hodnocení a jsou rádi za zpětnou vazbu.

Dáváme prostor zákazníkům, ať už chtějí říci cokoli.

Jsme na FACEBOOKU!