Pozitiva negativního hodnocení

Příběh společnosti Safe Shopping s.r.o.
© Stuart Miles - Fotolia.com

Je samozřejmé, že on-line prodejci dávají přednost tomu, když vidí kladná hodnocení s komentáři svého obchodu, nežli nespokojenost a kritiku. My jsme však přesvědčeni, že kritické hodnocení není na škodu, pokud je ho málo v porovnání s hodnocením kladným, protože:

1. Zákazníci hledají záporné hodnocení!

Dle průzkumů společnosti Jupiter, 70% zákazníků si před nákupem prohlíží hodnocení. Co ale vyhledávají? Skoro všichni se pídí po negativních komentářích, aby byli připraveni na případné nedostatky. Každému je přece jasné, že nežijeme ve světě pětihvězdičkových produktů a bezchybné kvality.

2. Negativní hodnocení potvrzuje, že nejde o výmysl a vytváří důvěru k internetovému obchodu.

Budete snad věřit internetovému obchodu, který nebude mít jedinou zápornou reakci? Klienti, stejně jako Vy, si uvědomují, že pokud má obchod pouze kladná hodnocení, neodpovídá to skutečnosti. Ač se to může zdát podivné, právě negativní hodnocení a komentáře vytvářejí u klientů pocit důvěry.

4. Negativního hodnocení není mnoho

Zákazníci jsou více nakloněni sdělování pozitivních zkušeností nebo předávání vyváženého hodnocení, než aby se soustředili na negativa. Čistě záporné hodnocení není až tak častým jevem. Majitelé internetových obchodů často očekávají více záporného hodnocení, nežli se jim ho ve skutečnosti dostane. A pro ty, kteří taková hodnocení dostanou, je nejlepším řešením správně na ně zareagovat. Veřejně se za chybu omluvit, přidat svůj komentář a slíbit nápravu. Zákazníci to ocení a nakoupí zde brzy znovu! On-line obchody, které správně a rychle reagují na negativní hodnocení, promění problémovou situaci ve své vítězství.

Nabízíme účinný způsob – shromažďovat pozitivní odezvy a ty negativní spravovat za pomoci modulu zákaznického hodnocení Safe Online Reputation. Budete moci snadno kontrolovat svojí online pověst, reagovat na negativní odezvu (feedback), odpovědět na ni anebo příslušně zareagovat, pokud neodpovídá skutečnosti.

Safe Online Reputation je inteligentní alternativou nekontrolovatelného hodnocení a komentářů na fórech, blozích a sociálních sítích.

Naše výhody

Safe Online Reputation dokáže zlepšit Vaše podnikání:

  • Zvýšení spolehlivosti Vašeho podnikání díky doporučení zákazníků/klientů
  • Ochrana proti neoprávněnému hodnocení
  • Widget na Vaší webové stránce s aktuálním zobrazením výsledků
    Čtěte více →

Jsme na FACEBOOKU!

SPECIÁLNÍ NABÍDKA: 30 dní ZDARMA

Vyzkoušejte si plnohodnotnou měsíční verzi zdarma! Otestujte náš produkt a vyzkoušejte si výhody užívání modulu Safe Online Reputation v praxi!.