Jak číst hodnocení správně?

Hodnocení od zákazníků je pro Vás tím nejlepším průvodcem světem e-commerce. Systém hodnocení však funguje nejlépe v tom případě, když se zapojí hodně lidí!

Nejdůležitějšími atributy hodnocení jsou nezávislost a důvěryhodnost – a takové hodnocení získáte právě díky modulu zákaznického hodnocení SAFE ONLINE REPUTATION!

Naše tipy pro správné čtení hodnocení Safe Online Reputation naleznete níž:



Safe Online Reputation na mobilním telefonu a tabletu!
Responzivní design na našich stránkách
a

Widget Safe Online Reputation


Nejdůležitější je první dojem – proto je modul zákaznického hodnocení Safe Online Reputation hned na úvodní straně e-shopů a internetových služeb. Jedná se o kompletní shrnutí hodnocení v podobě pěti hvězdiček s indexem od 5 do 1.

Klikněte na widget a otevře se Vám stránka rozšířených výsledků, kde si můžete zobrazit veškerá hodnocení s komentáři daného
e-shopu či služby.

Zaregistrujte se k odběru novinek:

Chcete odebírat novinky o akcích našich klientů?
Přihlašte se k odběru newsletteru:



Jak správně číst hodnocení

b

Hodnocení od reálných zákazníků


Hodnotit e-shop či internetovou službu může pouze zákazník, který u firmy nakoupil, či uzavřel smlouvu!

Žádná firma, která využívá modul hodnocení Safe Online Reputation, není schopná s výsledky hodnocení nijak manipulovat. V případě jakýchkoli problémů s hodnocením (spam, vulgarismus, neoprávněné hodnocení atd.) se zaměstnanci firem můžou obrátit na pracovníky Safe Shopping s.r.o., kteří jsou pověřeni tyto nesrovnalosti řešit.

c

Index důvěryhodnosti a hvězdičky


Na každém widgetu a na každé stránce rozšířených výsledků naleznete INDEX DŮVĚRYHODNOSTI. Ten se vypočítává speciálním algoritmem a při každém dalším hodnocení se aktualizuje. Vypočítává se z hvězdiček, které zákazník uděluje u 5 kritérií, které má každá firma nastavené individuálně s ohledem na vlastní potřeby.

Tento index nabývá hodnot od 5,00 do 1,00. Pokud nakupujete u e-shopu, který má hodnocení nad 4,00, nemusíte mít žádné obavy, protože můžete počítat s kvalitou jeho služeb. U e-shopu s hodnocením pod 4,00 se zaměřte na důvody negativního hodnocení, zda ovlivní Vaše rozhodování o nákupu.

d

Komentáře u hodnocení


Aby mohl každý e-shop či internetová služba využívající modul zákaznického hodnocení Safe Online Reputation lépe zkvalitňovat své služby, zavedli jsme povinný komentář k negativnímu hodnocení.

Z důvodů ochrany proti neoprávněnému hodnocení má každý provozovatel e-shopu či internetové služby 7 dní na to, aby na hodnocení zareagoval. Jedná se o standardní lhůtu, která je nastavená u každého negativního hodnocení. Pozitivní hodnocení se uveřejňují automaticky.

Na stránkách rozšířených výsledků si můžete zobrazit veškeré hodnocení, ale také se můžete podívat zvlášť na pozitivní a negativní komentáře.




2351 počet
hodnocení
4.74 index
důvěryhodnosti

"Užasná komunikace byla jsem velmi spokojená s přístupem kdyby tohle fungovalo vsude jako u vás dekuji."

Hodnocení našeho klienta ePojisteni.cz



Obdrželi jste zásilku? Ohodnoťte ji!

Podpořte obchod, pokud jste byli spokojeni s jeho službami!
Po obdržení zásilky Vám e-shop odešle email s žádostí o hodnocení. V tomto emailu najdete odkaz na dotazník.
Hodnocení Vám zabere jen několik vteřin!